Hotel Marpunta Village - Insula Alonissos
Prezentare oficiala:www://santikoscollection.com/marpunta/
Hotelul Marpunta Village este o alegere foarte buna pentru familii ce doresc liniste si relaxare intr-un peisaj luxuriant si servicii de calitate.
Localizare: Este un hotel traditional grecesc ceintruchipeaza o locatie autentic alonissiana sub forma unei satuc pescaresc.Situat in extremitatea sudica a insulei in mijlocul naturii si in acelasi timpla malul marii. Marpunta este la 3 km de Portul Patitiri si la 4.5 km de orasulAlonissos. Oraselul pescaresc Votsi este la 5 km distanta.
Clubul All Inclussive Marpunta Village este un proiectarhitectural unic care recreaza case ale pescarilor din Alonissos, astfel cele107 camere formeaza un sat cu alei pitoresti si mici piatete.
Hotelul a fost renovat si remobilat pentru a satisfacestandardele de exigenta impuse in prezent pentru o statiune de vacanta de nivelinternational, dar fara a pierde atmosfera familiara si farmecul unui hoteltraditional grecesc.
Toate camerele sunt situate la mica distanta fata defacilitatile de recreere, pe un deal linistit, oferind priveliste panoramicaasupra marii Egee si decorul unui sat traditional de pescari.
Folosofia complexului Marpunta este concentrata pecuvintele: Soare, Distractie, Vacante Unice!
Facilitati hotel: Hotelul ofera o plaja privata cu sezlonguri si umbrele, piscina cuterasa si restaurante cu specific traditional si international. Alte facilitatiinclud un lounge bar, piscina, bar lapiscina, zona TV, disco, teatru in aer liber, posibilitatea de a practica sport(tenis de camp, tenis de masa, baschet, voley, tir cu arcul, loc de joaca ptcopii, gimnastica, sporturi acvatice), parcare, receptie 24 h, schimb valutar,servicii medicale, magazin suveniruri, mini market.
Internet wi fi este disponibil gratuit in zonele publice,parcarea gratuita este posibila in apropiere. De asemenea hotelul va oferatransfer gratuit dus intors pana in port.
Facilitati camere: Camerele au vedere panoramica la MareaEgee, la piscina sau la gradina. Fiecare unitate include facilitati ca aerconditionat, telefon direct, balcon sau terasa, baie proprie, halate si uscatorde par. Apartamentele beneficiaza si de chicineta cu minibar si filtru decafea.
Cazare Mic dejun
Bufet american complet care ofera o varietate de optiuni pentru a alimenta ziua oaspetilor.
Demipensiune plus
Oaspetii se bucura de un mic dejun american complet de tip bufet impreuna cu cina de tip bufet mediteraneean, servite la restaurantul principal. O sticla de apa gratuita este oferita zilnic, impreuna cu una dintre urmatoarele bauturi per cuplu (la alegere): 0,5 litri de bere, 0,5 litri de bautura racoritoare, 0,5 litri de vin.
All Inclusive
Pachetul all-inclusive ofera urmatoarele beneficii:
Mic dejun american complet si cina zilnica de tip bufet;
Un pranz de persoana pe zi la orice crama;
Acces la lista extinsa de bauturi;
Bauturile spirtoase premium, berile imbuteliate si sampania nu sunt incluse in acest pachet.
Optiunile de upgrade de masa sunt disponibile pentru oaspetii care doresc sa schimbe bufetul pentru cina:
HB+ Notos Pool Bar
Reducere de 20% la masa de pranz la bar; aceasta reducere poate fi folosita nelimitat in timpul sederii.
HB+ Achinos restaurant
Reducere de 20% la masa de pranz sau cina la restaurant; aceasta reducere poate fi folosita nelimitat in timpul sederii.
All Inclusive Achinos restaurant
Reducere de 20% daca aleg sa ia cina la restaurantul Achinos; aceasta reducere poate fi folosita nelimitat in timpul sederii.
Aceste reduceri sunt exclusiv pentru oaspetii care au achizitionat pachetul de upgrade de masa si sunt in functie de disponibilitate.
Sunset - Main Buffet Restaurant
Mic dejun buffet: 07:30 - 11:00
Cina buffet: 19:00 - 21:00
Notos - Pool Bar
Zilnic: 10:00 - 24:00
Gustari: 11:00 - 18:00
Sunset - Lobby Bar
Zilnic: 18:30
Achinos - Beach Side Restaurant
Pranz: 12:30 - 17:00
Cina: 19:30 - 22:30
Hrana pentru copii este disponibila la cerere si in functie de disponibilitate. Va rugam sa ne informati cu cel putin o zi inainte.
**********
**********
Informatii suplimentare pentru Transfer: Mentionam ca transferul de grup cu autocarul pana la unitatea de cazare, se va face pana la cel mai accesibil punct de preluare/debarcare!
Informatii suplimentare pentru TRANSFERUL in SKOPELOS/ALONISSOS!!!
La plecarea in vacanta:
Important: Datorita faptului ca operatorii de transport pe apa din Grecia pot sa modifice orarul de operare in ultimul moment sau chiar sa anuleze curse care leaga insulele Sporade, rezervarea si emiterea biletelor se face cel mai devreme in ziua anterioara sau chiar in ziua transferului.
Ora de transfer va fi intotdeauna la un interval de minim 1 ora dupa ora prevazuta pentru aterizare in Skiathos, in general pentru prima cursa disponibila cu destinatia Skopelos Town.
Atentie, transferul catre Glossa (Skopelos) se efectueaza doar in situatia in care nu exista disponibila cursa catre Skopelos Town.
Informatii referitoare la transferurile din Skiathos in Skopelos pot fi vizualizate aici: www.opeanseas.gr
Odata ajunsi pe Aeroportul din Skiathos, turistii sunt asteptati de catre reprezentantul nostru din Insula Skiathos, care inmaneaza biletele pentru ferry, indicand totodata autocarul care face transferul de la Aeroport in Portul din Skiathos.
Durata deplasarii in port este de aproximativ 10 min.
In port turstii se vor debarca in fata tavernei Crazy Spoon unde se afla persoana vorbitoare de limba romana si unde isi pot lasa bagajele in siguranta pana la plecarea vasului catre Skopelos.
Taverna Crazy Spoon se afla chiar in portul din Skiathos.
Odata ajunsi in Skopelos, turistii vor fi preluati de reprezentantul Partenerului local sau al hotelului unde vor fi cazati pe perioada sejurului.
La intoarcerea din vacanta:
In general, pentru a evita intarzierea la Aeroportul din Skiathos pentru zborul de intoarcere acasa, transferul se realizeaza in cursul diminetii din ziua zborului de intoarcere.
Pentru transferul pe Insula Skopelos de la Hotel catre portul din Skopelos Town, turistii sunt informati la receptie referitor la modalitatea si ora de transfer.
Pentru sejururile din Insula Skopelos nu se asigura reprezentant AeroVacante in destinatie. Asistenta turistica se asigura telefonic de reprezentantul AeroVacante din insula Skiathos cu sprijinul partenerului local prezent in Insula Skopelos.
CONDITII GENERALE DE REZERVARE
Se aplica in lipsa conditiilor specifice publicate in oferta serviciului sau a pachetului de servicii oferit. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorii impun conditii speciale de anulare.
TERMENE DE PLATA OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii;
CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.
TERMENE DE PLATA EARLY BOOKING:
- 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 50% din pretul pachetului turistic - pana la exirarea ofertei de tip Early Booking activa in momentul rezervarii.
- 40% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI EARLY BOOKING:
- 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face dupa data de expirare a datei de valabilitate a ofertei de tip EARLY BOOKING.
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.
NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
- NOTA: Gratuitatea copiilor pe cursele de Skiathos este acordata in limita a 10 locuri pe cursa. Touroperatorul isi rezerva dreptul de a modifica tarifele, in momentul in care acesta este diferit.
- Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
- In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
- Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EARLY BOOKING conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
- Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari (daca se aplica) si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii.
- Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.
Atat pentru ofertele EARLY BOOKING cat si STANDARD se aplica penalizare 100 %:
- in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii;
- in cazul in care calatorul nu se prezinta la program;
- in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa saudin motive care nu pot fi imputate Agentiei;
- in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integralexcursia in termenele stipulate;
Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile.
Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt communicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
Calatorii pot transfera pachetul de servicii de calatorie unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unorcosturi suplimentare (taxa modificare nume, taxa anulare,etc).
De fiecare data cand apar apar situatii neplacute determinate de imposibilitatea de a calatori, TourOperatorul si partenerii sai depun toate diligentele pentru a gasi solutiile cele mai potrivite. Totusi rezolvarea acestor situatii este dificila si de aceea recomandam incheierea de asigurare de calatorie cu acoperirea evenimentelor sanatate, renuntare la calatorie, intarzieri si chiar bunuri (bagaje)!
Numarul minim de persoane necesar pentru realizarea programului charter este de 100 persoane/cursa.
Incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie si dreptul de retragere inainte de inceperea executarii pachetului:
Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in carecalatorul inceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta poate fi obligat sa plateasca agentiei de turism organizatoare openalitate de incetare adecvata si justificabila.In contractul privind pachetul de servicii de calatorie pot fi prevazute penalitati de incetare standardizate rezonabile, in functie de momentul incetariicontractului inainte de inceperea executarii pachetului, precum si de economiile de costuri si de veniturile prevazute, generate de executareaalternativa a serviciilor de calatorie. In absenta unor penalitati de incetare standardizate, valoarea penalitatii de incetare corespunde pretuluipachetului, din care se scad economiile de costuri si veniturile generate de executarea alternativa a serviciilor de calatorie. La cererea calatorului, agentia de turism organizatoare prezinta o justificare pentru cuantumul penalitatilor de incetare.
SERVICII INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:
- transport cu avionul (zbor charter)
- 1 bagaj de cala 23 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg;
- cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport - hotel / vila - aeroport;
- asistenta turistica la destinatie in limba romana pentru Insula Skiathos. Pentru Insula Skopelos si Alonissos, asistenta turistica va fi in limba engleza.
- taxele de aeroport si catering (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna Octombrie, anul 2020. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.
NU SUNT INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:
- asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
- asigurarea storno (optionala);
- excursiile optionale.
OBSERVATII:
- DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
- ACESTE PROGRAME NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE;
INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:
Modificari importante!
Taxa de statiune (city tax) devine acum 'taxa pentru rezistenta la schimbari climatice(climate crisis resilience tax) si va fi valabila incepand cu data de 01.01.2024 in valoare de:
Perioada 1 Martie - 31 Octombrie:
Hoteluri
- 1,50 euro/camera/zi, 1- 2 stele;
- 3,00 euro/camera/zi, 3 stele;
- 7,00 euro/camera/zi, 4 stele;
- 10,00 euro/camera/zi,5 stele,
- 1,50 euro/camera/zi, studiouri
- 10,00 euro/unitate/zi, case de vacanta sau vile(> 80 mp),
Perioada 1 Noiembrie - 28/29 Februarie:
Hoteluri
- 0,50 euro/camera/zi, 1-2 stele;
- 1,50 euro/camera/zi, 3 stele;
- 3,00 euro/camera/zi, 4 stele;
- 4,00 euro/camera/zi, 5 stele,
- 0,50 euro/camera/zi, Studiouri;
- 4,00 euro/unitate/zi, Case de vacanta sau vile (> 80 mp).+
Autoritatile din Grecia au decis introducerea unei taxe turistice locale ce se va implementa la nivel national incepand cu 01.01.2018. Aceasta se va achita de catre turisti in numerar, la sosirea in unitatea de cazare. Taxa de sejur este diferentiata in functie de clasificarea unitatilor de cazare, astfel:
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 - 2 stele
- 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3 stele
- 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4 stele
- 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5 stele
- 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1 - 2 chei
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei
- 1 EUR/camera/noapte pentru apartamanete de 4 chei
IMPORTANT! Puteti opta pentru o asigurare combinata STORNO si DE SANATATE.
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare DE SANATATE pentru calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc.
INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE
Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena.
Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate.
Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti:
- Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr)
- Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro)
- In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta:
- Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875
- Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089.
Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena
- 112 - Numar general de urgenta
- 100 - Politia elena
- 166 - Asistenta medicala de urgenta
- 199 a Pompierii
- 171 - Politia turistica
- 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena
- 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire
FORMALITATI LEGATE DE SANATATE
Sistemul medical
Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena.
Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie.
Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare
Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene.
Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro.
Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit.
- ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
- procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
- pentru infanti (copii 0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
- clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
- pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
- transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
- conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
- persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
- agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
- tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
- distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
- hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
- pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
- in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
- in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, dInformatii suplimentare pentru TRANSFERUL in SKOPELOS!!!
Va dorim sa aveti o vacanta placuta in insulele SPORADE! (SKIATHOS, SKOPELOS si ALONISSOS)